Projekt prezentacji, CUPRA

CUPRA, to nowa, sportowa, a zarazem lifestylowa submarka SEATA, która w marcu 2018 wkroczyła na polski rynek. Dla naszego Klienta przygotowaliśmy graficzną oprawę prezentacji strategii działań marketingowych, wprowadzających markę do Polski. Naszym celem było przekonanie odbiorcy – Zarządu Volkswagen Polska – że Motorpol Wrocław nie tylko rozumie filozofię CUPRY, ale także będzie promował markę w zupełnie pionierski sposób. Do głównych zadań należało ukazanie piękna, determinacji i odwagi jakie prezentuje CUPRA. Dzięki doskonałej współpracy pomiędzy zespołem naszego Klienta, agencją kreatywną i projektantom z Adspringer.pl udało nam się stworzyć projekt prezentacji, która oddaje feeling marki, podkreśla jej iD i nawiązuje do dynamicznego key visuala. Szata graficzna zatem oprócz wartości merytorycznej nawiązuje do motywu przewodniego jakim jest symetria/lustrzane odbicie.

#